Italjet Dragster
ITALJET sa novim DRAGSTEROM vraća malo boje u svijet gdje je gotovo sve postavljeno crno-bijelo. Priča je to o tipičnoj talijanskoj strasti, osjećaju za dizajn i stavu prema životu - da performanse i inovacija budu nekonvencionalne.
Talijanska ikona na dva kotača se vraća u još agresivnijem i buntovnički nastrojenom obliku. Dragster je rezultat ambicije i strasti da se proizvede tehnički najnapredniji skuter dok u isto vrijeme pomiče granice dizajna u ovom segmentu vozila primjenjujući najprecizniju moguću izradu detalja i završne obrade.
Dragster je "urbani superbike" gdje je korišten aeronautički aluminij za izradu jednostruke vilice I.S.S. (Independent Steering System), dok je cijevasti "Trellis" okvir je izrađen od aluminijskih cijevi dok su Brembo kočnice i maksimalni legalni limit snage samo neke od specifičnosti Dragstera koji privlači pažnju gdjegod da se pojavi.
ITALJET DRAGSTER je upravo vrhunac talijanske kreativnosti i dizajna koji doživljava svoju drugu mladost nakon 1995.godine a nadaleko poznata poslovica kaže : "Legende nikada ne umiru..." - Dragster je upravo dokaz toga.
TEMBO je ovlašteni uvoznik i distributer ITALJET DRAGSTER-a za Hrvatsku i Sloveniju.
Više o ITALJET DRAGSTER-u pogledajte na www.italjet.hr
Znate li koje ulje ulijevaju u motor vašeg auta? Pazite ubuduće!
Znate li koje ulje ulijevaju u motor vašeg auta? Pazite ubuduće!
Platite 150 kn po litri, a uliju vam ono od 30 kn? Nažalost, moguće je, a šteta se uočava tek nakon nekoliko godina, kad je teško sa sigurnošću utvrditi što je stvaran uzrok istrošenja/havarije
Podmazivanje motora je poput krvotoka organizma i presudno utječe na njegovu pouzdanost i trajnost.
Većina novih motora, pogotovo turbo, trebaju isključivo 100% sintetično ulje, koje može izdržati visoke temperature pri prolasku kroz užareni turbopunjač. Ali kako možete znati da vam je uliveno ulje po specifikaciji?
Naime, za razliku od mjenjača koji će s neodgovarajućim uljem onemogućiti da auto izvezete iz garaže, s najjeftinijim mineralnim uljem, umjesto najskupljeg sintetičnog, motor može 'normalno' raditi godinama.
A kad nastane nepopravljiva šteta, odnosno uništenje motora, kako ćete znati tko vas je i gdje prevario?!
Podjednako je važno izmijeniti uljni filtar, a tu su također moguće manipulacije i podvale, od toga da vam filtar ne izmijene, do ugradnje 'lažnjaka', što može biti još gore.
U pravilu to nikada nije politika samog servisa, nego nemoralnih pojedinaca. Kako se potpuno zaštititi? Teško, ali pomoći će ako znate da postoji rizik.
Ovo je važno:
- motorno ulje s filtrom mijenjajte isključivo u servisu kojem možete vjerovati.
- ako je ikako moguće, budite prisutni kad vam mijenjaju ulje i uljni filtar.
- ako donosite svoje ulje i filtar zatražite da vam vrate prazne boce i skinuti filtar.
- budite oprezni pri kupnji brendiranog ulja ili uljnog filtra po nerealno niskoj cijeni.
Dobro je znati i sljedeće:
'Štednja na ulju se ne isplati', jer će najprije stradati razvodni lanac (ako je ugrađen), bregasto vratilo (vratila) i turbopunjač (kod motora s prednabijanjem, a ubrzo i ostali vitalni dijelovi motora.
Dakle, ne 'cijedite' interval izmjene ulja do kraja, pogotovo ako vam je velik udio gradske vožnje. Razinu ulja redovito kontrolirajte, te ga po potrebi dolijevajte. Zabluda je da suvremeni motori ne troše ulje...
Stoga je redovita kontrola razine, te po potrebi dolijevanje, važno i u jamstvenom roku!